När små blir stora

Alla inlägg under juni 2010

Av Therese Källström - 20 juni 2010 10:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese Källström - 17 juni 2010 09:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese Källström - 16 juni 2010 08:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese Källström - 16 juni 2010 08:46

Nu har jag fått en till kommentar av denna lilla jävla ynkryggen som inte törs stå för något. Satt här o tänkte att den personen måste ha ett jävla dåligt liv som måste trakasera mig här på min EGNA blogg. Kan nästan inte ens bli arg, tycker bara så synd om sådana personer som inte har ett eget liv utan måste lägga sig i andras, så nu hädanefter kommer allt att vara lösenordsskyddat här. Ni som vill fortsätta följa min blogg hör av er så får ni lösenordet. Kommer att ha samma hela tiden så då kan ni som vill fortsätta följa den. Är så trött på att denna person inte låter mig vara ifred. Men som sagt alla min vänner o alla andra som tycker om att läsa min blogg, skriv bara en kommentar så ordnar vi lösenordet!! Kram

Av Therese Källström - 13 juni 2010 15:57

Ge fan i på ren svenska o kommentera mina inlägg när det inte verkar passa dig!! Å feg är du till råga på allt. Törs ju fan inte ens skriva vem du är. Ynkrygg kallar jag sådana som dig, eller är det så jävligt att du inte har ett eget bra liv som jag har!! Se då till att skaffa dig det! Funderara starkt på att fixa lösenord till alla mina inlägg härdanefter, så bara mina nära o kära kan läsa, dom som vill! Gå härifrån om det stör dig så jävla mkt!!



Av Therese Källström - 13 juni 2010 08:29

Ja då har man både duschat,bäddat sängarna o ska nu sätta sig till bords o äta frukost. Barnen har oxå klätt på sig. Ska vi göra resten av dagen då? =) Hade gärna sovit lite längre idag men det passade tydligen inte barnen, klockan sju vaknade dom. Blev sent igår, men det gör inget för det var trevligt. Fia var här vi tjålade massor o hon drack vin o jag en baccardi. Trevligt. Bara man kommer igång idag så släpper nog tröttheten. Jobbar mån,tis,fre,lör sen ni har jag 4 veckors semester. Ska bli skönt då vi inte har planerat att göra någonting, kan man ta en dag i taget o känner vi för att göra något så gör vi det. Ska bli ljuvligt, annars på semestern har man så mkt man ska göra o hinna med, men i år har vi satt stopp!

Blev ett kort inlägg nu men frukosten är klar o min kära lillasyster kom nu så vi ska äta frukost tillsammans. Idag lyser solen =) Så man kan ju hoppas att det håller i sig. Ha en bra dag......

Av Therese Källström - 9 juni 2010 19:29

Idag är jag ledig som vanligt när det är onsdag. På fm hade vi finbesök jag o Elias av Jannike,Isac, Ottilia o Alfred. Vi tjålade o fikade. Barnen lekt så klart =) Hämtade Ebban från skolan klockan ett, då ville hon ha med sig tjejkompisen Hanna hem o det gick väl kanoners. Så dom var mest ute o lekte, fick mellis i lekstugan =) Riktigt mysigt, sen var dom även inne en sväng. Kommer o går lite som dom känner. Vi hade även sotar tid idag, stod att dom skulle komma mellan 12-15, gasch! Hatar att behöva boka upp o vänta när man inte får en exat tid, när tror ni dom dykte upp?! Jo starx innan tre. Så kul. När Hanna hade åkt hem så tog jag o barnen o Olivia en tripp till stan, dom var tvungna att få något nytt till Ebban slutar skolan på fredag. Så Bebban köpte sig en superfin vit länning o vita tygsandaler lite åt ballerina hållet. Elias han köpte ett par jeansshorts o en supersnygg röd shorta. Guuud så fina dom kommer bli. Slänger in en bild på kläderna, alltid kul o se live. Ja annars rullar allt på som vanligt, Elias medicin verkar hjälpa iaf så det är skönt. Kommer lite kort här då.... Ha en bra kväll allihopa. KRAM


Elias shorta

  Ebbans klänning, dock i fel ordning =)      

Av Therese Källström - 5 juni 2010 09:17

Igår bestod våran dag av att sitta hos doktorn mellan 8,30-16. Så nice!! Han har varit superdålig i sin astma. Men inte har vi fattat att han var så sålig som han var. Jävla nötter till föräldrar på ren svenska. Jag blir så trött på mig själv. Jag om någon borde väl fatta som själv har astma o haft det i princip hela mitt liv. Vi åkte till vårdcentralen vid 8,30 igår morse, där doktorn lyssnade på han o konstaterade snabbat att det var astman o inte en förkylning, så dum är jag inte så jag inte märker skillnaden på astma hosta eller förkylning =) Fort gick det undan kan jag tala om, 12 kortisontabletter o andas ventolin blandat med nå mera. Han klargjorde väldigt tydligt att ni får inte åka härifrån, då dom ville se hur det verkade på han. Så efter han fått alt så fick vi sitta o vänta lite mera än 1 timme. Sen lyssnade doktorn på han igen o visst han hade blivit mkt bättre i andningen men inte helt ok. Så det blev falun nästa. Pust!! Kom ifrån vårdcentalen runt 11,30 så det var bara att slänga i sig lunch o vidare till falun. Vi kom in dit runt 13,30 o då trots alla mediciner på vårdcentralen så hade han fortfarande inte kommit upp i 100% syremätning. In på nästa rum o pratade med doktorn, hon lyssnade på han o skrev ut mera mediciner, vi fick inte åka därifrån förens han hade kommit upp i 100% syremätning. Så till slut fick vi åka hem. Men blev han sämre så var vi tvungna att åka raka vägen in. Så det var våran dag.



Idag är han mkt bättre, men humöret är inte på topp än. Vi ska gå ner på byn en sväng då det är drakbåtsfesten på byn =) Åka lite karuseller o kika runt. Sen ska barnen till mormor o morfar då mamma o pappa ska ut på fest ikväll. Om nu inte liten man blir sämre. Men vi trycker mediciner =) Hoppas ni får en trevlig helg....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Skapa flashcards