När små blir stora

Alla inlägg under november 2011

Av Therese Källström - 6 november 2011 09:50

Hej på er =) Ja jag vet att jag är kass på att uppdatera =( Men jag vet inte riktigt hur jag ska ha det med bloggen, men jag har den kvar så får vi se hur det blir. Vi mår bra, förutom att Elias har hostat i 2 ½ vecka nu o det är tydligen HELT normalt, arslen till läkare ibland. Jag säger inte att det gäller alla, tyvärr finns det nötter även inom läkarvården. Men många av dom vi träffar är kanon!! Stor ros till dessa....


I helgen har vi varit själva, pappan i huset är med ett gäng karlar o fiskar. Kommer hem ikväll, ibland tycker jag det är så skönt att längta efter han. Man blir så glad då när man träffas =) Igår hade jag några utav mina vänner (dom jag jobbar med) här på mat! Det var en sådan lyckad kväll, gud vad roligt vi hade =) Jösses vad jag skrattade, åt mat sedan efterrätt o sen spelade vi spel. Skit kul!! Barnen sov hos moster, ska snart hämta dom. Elias har hockeyträning kl: 11,00 Igår var et match i Ludvika, o dom vann med 5-4 =) Heja våra grabbar =) Elias var super glad över vinsten. Sötkorv!! Nä nu har jag inte tid att sitta här, måste fixa håret o ta fram hockey utrustningen =) Efter hockeyn, då blir det hem o bara mysa hela em =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards