När små blir stora

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Jag undrar jag......

Av Therese Källström - 19 februari 2012 10:34

Om det är våran tur nu att blir sjuka. =( Elias börjar på att bli förkyld, han nyser konstant. Sen har han lite "astma" hostningar. Inte mkt men ändå, någonstans ska det väl börja. Men han är pigg så det är väl bra iof. Vi får helt enkelt se om det blir något mer. Igår blev vi bjudna på mat hos Jannike, det var trevligt. Ingen av oss hade ju några pappor hemma så då tog vi alla våra barn o åt lite tillsammans, vi åkte hem vid sju. Då blev det soffmys o godismys. Ja jag åt ju vindruvor förstås =) Vilket lördagsmys va, haha!! Just nu är jag inne i en period där jag skulle kunna äta hur mkt söt som helst =( Men jag ger mig inte, det söta ska inte vinna över mig, jag vägrar! Får se om jag kan ta mig ner till gymmet en sväng idag, får se hur lilleman urartar sig =) Tänker ju inte ta med han om han inte är pigg, nå måtta får det väl allt vara. Pappa Daniel kommer hem framåt em/kvällningen, så vi ska väl mest strosa runt här hemma. Dammsuga lite, tvätta lite packa skolväskor o lite sånt! Det vanliga söndags pysslet med andra ord =) Spela lite spel, pyssla lite ja helt enkelt bara mysa runt, inte anstränga sig allt för mkt =)


På tisdag sägs det att vi ska köra dubbelpass med må bättre, jag tror inte jag kommer att fixa det men vi får se. Tror det är alldeles för jobbigt för mig, har fan ingen kondition alls. Blir så arg när man är på gymmet o ser hur alla andra orkar o inte jag =( Vad är det för fel på mig =( Jaja jag bokar passen så får vi se vad jag mäktar med.....

 
 
Ingen bild

Sara Nordberg

19 februari 2012 12:14

Du kommer snart orka lika mycket som alla andra, du är ju i starta upp fasen klart du inte kan prestera lika mycket som de andra men det kommer <3

 
Ingen bild

Jannike

19 februari 2012 13:18

Jag håller med Sara! Jämför dig INTE med andra!
Så ska man inte tänka att man inte klarar det, fram med dom positiva tankarna tack! :)
Klart du klarar det, kör i din takt så kommer det gå galant. Och du, skit i att kolla på alla andra under tiden. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Källström - 22 mars 2012 16:52

Ja då har vi varit till VC o det visade sig att det är halsfluss Ebban har ;( Men hon fick pencilin som hon ska äta i tio dagar, 2 tabletter om dagen! Så nu vänder det väl fort! Hon har inte haft feber sen imorse så det är superskönt, hon svara...

Av Therese Källström - 22 mars 2012 09:38

Ja då blir det vårdcentralen 13,20 idag! Misstänker att hönaböna har åkt på halsfluss. Hon låg i min säng hela dagen igår, hon var upp två gånger, en gång o duscha o den andra gången var när hon skulle gå ner o lägga sig på sitt rum. =( Helt färd...

Av Therese Källström - 21 mars 2012 17:12

Ja då var det Ebbans tur att bli sjuk ;( Dom är ju aldrig sjuka, så jag vet inte riktigt hur det funkar ;) Igår kväll åt vi som vanligt inga konstigheter, det konstiga som jag reagerade på imorse var att hon kom upp före sju, vilket aldrig händer!...

Av Therese Källström - 20 mars 2012 19:27

Tror att jag drar igång att renovera barnens blivande lek/spel rum imorgon ;) Skönt att ha det gjort när vår/sommaren kommer!! Då finns det ju massa ute att göra, återkommer om det blir något ;)...

Av Therese Källström - 20 mars 2012 18:59

Ja dagarna rullar på i en rasande fart!! Jag skulle ha varit på CX nu ikväll, men det sket sig! Pappan i huset jobbar sent hela veckan ;( Men hoppas kunna gå på attacken imorgon kväll! Blir träning direkt imorgon bitti tror jag, ska klippa mig ...

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards