När små blir stora

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Hektiskt helg =(

Av Therese Källström - 24 februari 2012 22:16

Ja då var det fredag igen, har jobbat ett pass på 10-21, skulle ha jobbat imorgon med jag o Fia har bytt, hon skulle bort förra helgen o jag denna så då passade det ju bra =) Jag ska stå i ludvukas ishall hela dagen imorgon, Elias har hockeycup. Samling 8,30, första matchen spelar dom 9,20 o nästa matsch efetr det är 12,50, tjoho vad kul o vänta i humdra år innan han spelar nästa. Vi kan inte åka därifrån heller eftersom han har tektik o ploj under tiden. Så jag vet allt vad jag ska göra =) Ebba sover hos mormor o morfar, slipper hon förlja med o vara där hela dagen, dom kommer till 12,50 matchen. Pappa Daniel kan inte vara med alls =( Han ska spela företagshockey. Hade ju velat se den oxå, men jag kan inte vara på två ställen samtidigt.



Så morgondagen spenderas i ishallen, söndagen spenderas i en bil =( Fy vilken vilohelg va?! Då ska det skjutsas på barn halvvägs till Ånge, mormro möter oss efter halva vägen. Sen var det måndag igen med jobb mån-fre!! Det är ju iaf skönt för barnen att få lite sportlov. Man har liksom inte semester att ta ut på alla lov, har fullt upp med att få sommaren att få ihop...... Nä nu måste jag sova innan ögonen går i kors. Då vet ni vart jag håller hus om ni inte ser av mig här =) Ha en bra helg......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Källström - 22 mars 2012 16:52

Ja då har vi varit till VC o det visade sig att det är halsfluss Ebban har ;( Men hon fick pencilin som hon ska äta i tio dagar, 2 tabletter om dagen! Så nu vänder det väl fort! Hon har inte haft feber sen imorse så det är superskönt, hon svara...

Av Therese Källström - 22 mars 2012 09:38

Ja då blir det vårdcentralen 13,20 idag! Misstänker att hönaböna har åkt på halsfluss. Hon låg i min säng hela dagen igår, hon var upp två gånger, en gång o duscha o den andra gången var när hon skulle gå ner o lägga sig på sitt rum. =( Helt färd...

Av Therese Källström - 21 mars 2012 17:12

Ja då var det Ebbans tur att bli sjuk ;( Dom är ju aldrig sjuka, så jag vet inte riktigt hur det funkar ;) Igår kväll åt vi som vanligt inga konstigheter, det konstiga som jag reagerade på imorse var att hon kom upp före sju, vilket aldrig händer!...

Av Therese Källström - 20 mars 2012 19:27

Tror att jag drar igång att renovera barnens blivande lek/spel rum imorgon ;) Skönt att ha det gjort när vår/sommaren kommer!! Då finns det ju massa ute att göra, återkommer om det blir något ;)...

Av Therese Källström - 20 mars 2012 18:59

Ja dagarna rullar på i en rasande fart!! Jag skulle ha varit på CX nu ikväll, men det sket sig! Pappan i huset jobbar sent hela veckan ;( Men hoppas kunna gå på attacken imorgon kväll! Blir träning direkt imorgon bitti tror jag, ska klippa mig ...

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Skapa flashcards