När små blir stora

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Therese Källström - 11 mars 2012 16:03

Helgerna bara rusar förbi!! Framför allt när jag har jobbat lördagen!Här hemma är väl allt som vanligt!! Vi kämpar på med vikten, för Daniel går det lysande, dock lite sämreför mig ;( Går galet trökt! Nu till veckan har jag bestämt mig för att bli ännu hårdare med maten, träningen!! Ikväll ska jag till stan på ett tränings pass, Cx! Jag verkligen älskar den träningen!!Sen imorgon kväll blir det gymmet!! Tisdag kanske det blir en vilodag, ska på kurs till Borlänge med jobbet såjag vet inte om jag hinner med någon träning då! Sen ledig på onsdag så då blir det träning efter jag lämnat kidsen i skolan!! Ja, annars då?! I veckan som gått var jag barnvakt till lilla Hugo! Det gick kanoners ;) Jan var med mig ons el tor kommer inte ihåg ;) Mysiga lilla skruttunge! Nä om man kanske skulle börja förbereda lite kvällsmat!! Lax, potatis blir det idag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Skapa flashcards