När små blir stora

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Therese Källström - 12 mars 2012 13:27

Blir ett litet kor inlägg här idag, sitter på lunch påjobbet!! Idag är det långt ifrån en bra dag! ;( Fick reda på en sak sominte gjorde mig så glad! Sen mensvärk från helvetet, ja kan det bli nå mkt värre idag??!!Hur som havet så ska jag ta mig ner på gymmet ikväll, blir frammåt halv åtta, kvart i åtta! Brukar vara så mkt folk på måndagar så då tänkte jag prova i se om det är lite mindre den tiden! Måste försöka boka in en träff med Fredrik oxå så han kan fixa ett nyttprogram till mig!! Känns väl så där kul o åka ner när man är på dåligt humör, men det kanske kan vara bra o avreagera sig lite! ;) Imorgon tror jag inte art jag hinner med CX ;( Ska på kurs till Borlänge! Kör nog ett pass på onsdag morgon igen!! Nä jobbet kallar......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards