När små blir stora

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Therese Källström - 18 mars 2012 14:20

Är urdålig på att uppdatera, men funderar på om jag ska byta bloggplats! Är väl inga större fel på denna sida men kan ju vara kul att prova något nytt!! Men vi får se hur det blir! Det mesta är väl som vanligt, förutom att jag ligger däckad i soffan nu!! Jordens huvudvärk från helvetet tror jag har anlänt hos mig ;( Har tagit tablett men det verkar inte ge sig ;( Hade gärna varit med barnen ute nu när solen tittar fram, men det verkar inte mitthuvud gå med på! Så jag får väl ligga kvar här då med en kaffekopp o tycka synd om mig själv ;( Har iaf världens bästa Johanna!! Hon har varit till Borlänge idag o då passade hon på att springa in på lager 70 åt mig, så ny har barnen nya fina vårjackor ;) Didrikson, Elias fick en blå o hönaböna en rosa, superfina!! Annars då!? Ja, det vanliga är väl gjort! Tvätt, städ, invikning av kläder! Ja allt som hör vuxenlivet till, det mindre roliga med att vara vuxen, haha!! Danne körde dammsugaren o jag gick efter o moppade! Rätt skönt faktiskt att ha det gjort på fm, har man hela dagen kvar! Synd bara att den ska behöva tillbringas i soffan! Just!! Det viktigaste av allt, nu är det bara 2 veckor kvar!!!! Tjoho!! Sendrar jag o tanta i huset mittemot till Åland ;) Me like!! Ska bli galet skönt med lite avkoppling, äta gott, dricka gott, tjåla en massa skit ;) Det ser vi framemot, eller hur frun? ;) Nä om man iaf skulle kolla till sina skatter!! Ha en bra söndag! Kramis......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Skapa flashcards