När små blir stora

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Therese Källström - 20 mars 2012 19:27

Tror att jag drar igång att renovera barnens blivande lek/spel rum imorgon ;) Skönt att ha det gjort när vår/sommaren kommer!! Då finns det ju massa ute att göra, återkommer om det blir något ;)

Av Therese Källström - 20 mars 2012 18:59

Ja dagarna rullar på i en rasande fart!! Jag skulle ha varit på CX nu ikväll, men det sket sig! Pappan i huset jobbar sent hela veckan ;( Men hoppas kunna gå på attacken imorgon kväll! Blir träning direkt imorgon bitti tror jag, ska klippa mig kvart i tio, men det är ju bättre o träna en kortis än inget alls ;) Hinner väl köra 45 min iaf!! Det duger gott ;)Barnen kikar på tv, snart är det sängen, o jag sitter i soffan efter art ha plockar undan maten vi ätit nu ikväll!! Bidde chili con carne idag! Å barnen åt som aldrig förr ;)Vet inte om jag har skrivit om vilket fynd jag har gjort ;) Köpte nya vårjackor till barnen, didrikson! Ta två betala för en ;) Mkt roligt att handla när det är så billigt! Så två jackor till priset av ett ;) Me like!!Måste tyvärr åka o byta Elias jacka antingen imorgon eller torsdag! Den är felsydd i armen ;( Nä slöa vidare i soffan då ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards