När små blir stora

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Uppdatering......

Av Therese Källström - 22 mars 2012 16:52

Ja då har vi varit till VC o det visade sig att det är halsfluss Ebban har ;( Men hon fick pencilin som hon ska äta i tio dagar, 2 tabletter om dagen! Så nu vänder det väl fort! Hon har inte haft feber sen imorse så det är superskönt, hon svarade tydligen väldigt bra på iprenen o alvedonen hon fick på fm! Sen fick hon en kovepenin på en gång vi kom hem, så kuren är i full gång!! Jag börjar två timmar senare imorgon sen kommer pappa Daniel hem o löser av mig! Nä skära lite sallad då, invänta laxen så vi kan äta!!

 
 
Louise - Mamma till Wilde & Totte

Louise - Mamma till Wilde & Totte

22 mars 2012 21:05

Svar: jo då vi har väl kommit i ordning hyfsat här hemma, nu har vi fullt upp med renovering dock. :P Massor som ska göras!
En kopp kaffe tar jag mer än gärna! :)

http://Louisevestin.blogspot.com

 
Ingen bild

Sara Nordberg

23 mars 2012 16:32

Krya på dig Ebba. Halsfluss är vidrigt att ha <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Källström - 22 mars 2012 09:38

Ja då blir det vårdcentralen 13,20 idag! Misstänker att hönaböna har åkt på halsfluss. Hon låg i min säng hela dagen igår, hon var upp två gånger, en gång o duscha o den andra gången var när hon skulle gå ner o lägga sig på sitt rum. =( Helt färd...

Av Therese Källström - 21 mars 2012 17:12

Ja då var det Ebbans tur att bli sjuk ;( Dom är ju aldrig sjuka, så jag vet inte riktigt hur det funkar ;) Igår kväll åt vi som vanligt inga konstigheter, det konstiga som jag reagerade på imorse var att hon kom upp före sju, vilket aldrig händer!...

Av Therese Källström - 20 mars 2012 19:27

Tror att jag drar igång att renovera barnens blivande lek/spel rum imorgon ;) Skönt att ha det gjort när vår/sommaren kommer!! Då finns det ju massa ute att göra, återkommer om det blir något ;)...

Av Therese Källström - 20 mars 2012 18:59

Ja dagarna rullar på i en rasande fart!! Jag skulle ha varit på CX nu ikväll, men det sket sig! Pappan i huset jobbar sent hela veckan ;( Men hoppas kunna gå på attacken imorgon kväll! Blir träning direkt imorgon bitti tror jag, ska klippa mig ...

Av Therese Källström - 18 mars 2012 14:20

Är urdålig på att uppdatera, men funderar på om jag ska byta bloggplats! Är väl inga större fel på denna sida men kan ju vara kul att prova något nytt!! Men vi får se hur det blir! Det mesta är väl som vanligt, förutom att jag ligger däckad i s...

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Skapa flashcards