När små blir stora

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Therese Källström - 4 november 2009 20:30

Ja det är frågan?! Jag känner mig väldigt duktig iaf =) Har varit ute o gått lite över en timme nu o i rask takt. Shit vad trött jag är. Men det är väl effektivt kan jag tro =) Nu sitter jag o kopplar av med en clementin, smakade riktigt gott nu när man flåsat som en tok.




Ska ta en snabbdusch nu sen blir det efterlyst i sängen, min man tittar på fotboll o det klarar jag mig utan. Inte riktigt min grej =) Imorgon då?! Ja då är jag ledig, ska ta o städa av lite o så ska det bäddas rent i sängarna oxå. Annars blir det nog en ganska lugn torsdag, ja o så tvätt så klart i vanlig ordning. Sen jobbar jag ju hela hela långa fredagen o halva lördagen, skönt o slippa tänka på massa tråkigt då. Bättre att umgås med mina små knoddar, Daniel åker ju 03,30 på fredag morgon o fiskar. Sen på söndag är vi ju på dop i rimbo. Vilken kanon lugn helg?! NEJ!! Men, men ibland blir det så. Nä ni väntar dusch. Ha en trevlig kväll.....

Av Therese Källström - 4 november 2009 09:49

Ja nu på morgonen har vi i vanlig ordning lämnat Ebban i skolan. Sen åkte jag o Ottilia ner på mitt i smeten o åt lite frukost. Jag som ska ner 12 kg på 12 veckor blev det kaffe, o en grahamsmacka. Mycket gott. Är ju inskriven på viktklubb o har ett mål att 12 kg ska väl inte vara så svårt på 12 veckor!! Banne mig nu ska kilona bort, vill inte känna mig ploffsig o inte komma i några kläder. Även om jag nu inte är väldigt mkt överviktig så känner jag att det är dags att verkligen ta tag i detta. Innan det kanske blir ännu svårare. 1 kg i veckan kan ju inte vara en omöjlighet så nu kör jag på så får vi se om jag lyckas. Det som är kul är att jag äter i princip allt jag brukar fast nu bara 4 gånger om dagen som man ska o inte 14 gånger då jag är väldigt duktig på att småäta mellan måltiderna, tar man bort allt sånt så går man ner o det ska jag fixa!! That`s it!!




Ja idag ska jag jobba några timmar extra, sjukdomar på jobbet så jag jobbar 12-15 idag =) Men kan man hjälpa till o lösa problem så är jag bara glad. Efter jobbet åker jag hem o är hemma en stund sen är det ju som vanligt simskola med hjärtat!!




Ja så ser våran dag ut =) Tack Ottilia för en trevlig pratstund..... Kram

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards