När små blir stora

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Therese Källström - 16 november 2010 11:58

Blir inte så mkt skrivet nu för tiden =) Ni får hålla tillgodo med det som blir =) Ja här är det väl som det brukar. Fast nu dom sista dagarna har det varit lite annorlunda, Elias vaknade på söndag morgon med huvudvärk o 39 graders feber. Jaha ja då börjas det tänkte jag, sen hade han 40 grader under hela söndagen, så liten mammas älskling var då =( Den natten fick han snällt sova med sin mamma o pappa, tycker dte är så otäckt med hög feber. Natten var inge rolig, han grät o yrade. Varm som attan, tempade han inte något på natten. Så igår var pappsen o Elias hemma, då låg han på 38 hela dagen ungefär. Idag är febern helt borta =) Från 40 till 36,8. Gick fort o få febern o lika fort o bli av med, tokigt. Men vi ska väl inte ropa hej än, dagen är inte slut än. Men än så länge är han feberfri. Vi ska prova o gå ut o leka när vi hämtat Ebba, får vi se hur det urartar sig.



Ebban åkte med mormor till skolan idag, hon hämtade henne så slapp jag dra upp Elias. Han vaknade 09,00 =) Så när Ebba åkt gick jag o drog täcken över mig jag med o sov ca. 1 timme till. Men vi har slöat hela morgonen, plockat lite. Elias badade alldeles nyss o jag duschat =) Latmaskar =) Men nu är det gjort. Lite lunch snart o sen hämta donnan. Håll tummarna för oss nu att denna feber håller sig borta ifrån alla i denna familj......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards