När små blir stora

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Therese Källström - 2 oktober 2011 17:18

Vad kul att ni är in här varenda dag o hoppas på ett inlägg (antar det eftersom ni är in) =) Jag har tappat lite lust med att blogga, =( Men jag gör ett litet inlägg får se om det blir något mera. Här är det som vanligt! Barnen mår bra, mamma o pappa mår bra, ja det är precis som detska vara. Har renoverat i sovrummet =) Alltid roligt! Blev superbra, är så nöjd! Efter det rummet blir det till att fixa ett annat rum på övervåningen, barnen ska ha det som ett "lek" tv spels rum, man kan säga lite allt i allo rum för barnen. Dom har ju sina rum nere just nu, o det är väl kanske inte alltid så kul att sitta nere o vi är uppe, så det blir ett lite kuligt rum för som hoppas jag. Kommer lite bilder på sovrummet i slutet av inlägget för den som vill se =)

Ja barnen är hos mormor o morfar nu, jag jobbar lite andra skift nu så då lämnar mormor dom till klockan 8,00 i skolan i stället för att jag ska lämna dom klockan 6,00 på fritids, lite väl tidigt tycker jag. Mannen i mitt liv är o tränar innebandy. Så jag har det alldeles lungt o skönt! Blir en dusch, tända ljus o soffan om inte allt för länge. Skönt!!


Idag har vi varit ute o tvättat båda bilarna utvändigt o invändigt, skönt o ha det gjort inför hösten. Förhoppningsvis ska det väl inte dras in allt för mkt sand o grus nu, så det kanske klarar sig ett tag.


För övrigt då!? Förra helgen var vi på 30 årskalas, Daniel syster fyllde år. Det var trevligt, god mat o fika. Jag fick äran att göra tårtorna =) Blev faktiskt nöjd med dom. Slänger in lite bilder...... Allt är inte klart än, ska upp golvlister, o lite mera på väggrana.... Men ni får se helheten iaf. Tavlan ovanför våran säng fick vi när vi gifte oss, står våra namn o datum,år när vi gifte oss..... Där skall det även stå ljuslyktor =)


    Dessa krukor älskar jag verkligen <3       På denna vägg ovanför byrån sitter det en tv nu =) Även kablarna ni ser försvinner när vi får dit listerna....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards