När små blir stora

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Therese Källström - 19 augusti 2011 08:46

Jag kom ju på att den 9/9-10/9 då är vi medbjudna med Daniels jobb till Västerås för att få bo på hotell o äta god mat gratis =) Det tycker vi om =) USAB fyller 10 år så då ville dom erbjuda sina anställda på det, så det sr vi fram emot. Det är till o med Daniels födelsedag då, den 9/9 Mysigt att få bo på hotell då, blir lite extra =)

Av Therese Källström - 19 augusti 2011 08:40

Nu är det faktiskt synd om en ensam mamma =( Båda barnen är lämnade i skolan o här sitter jag själv. Bara tanken att jag ska vara själv är jobbig. Jag vill verkligen inte att Elias ska gå i den där stora skolan =( Jag har sådan ångest. Tycker inte det är ett dugg kul =( Men huvudsaken är väl att det går bra för han =) Å det gör det ju. Men inte för hans mamma dessvärre...... Ja det är väl bara att börja vänja sig, i detta läge spelar det ju inte så stor roll vad jag som mamma tycker eller vill =( Så enkelt är det ju faktiskt..


Ja idag är det jobb 10-19, Daniel är ju i Mellsta (borlänge) tor-sön. Så ikväll ska mamma Therese ha lite egentid =) Det ser vi fram emot. Barnen ska sova hos mormor o morfar. Får se när jag hämtar dom imorgon, kan hända att det blir på em/kvällen, ska höra vad mamma säger. =) Men känner jag mig själv rätt så har jag hämtat hem dom innan jag ens vaknat =) Haha. Ja annars händer det väl inte så mkt, har bäddat alla sängarna, vädrat osv. Ska ta o packa en väska med lite kläder till barnen som dom kan ha med till mormor. Blev bara en massa strunt skrivet nu men det får ni ta =) Ha en bra fredag mina vänner......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards