När små blir stora

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Therese Källström - 1 december 2010 07:55

Ja här sitter jag i min ensamhet o har det lungt o skönt, nyduschad o klar för dagen. =) Skulle ju skjutsa Ebbis till skolan som vanligt, men vi har en liten Elias som har haft mardrömmar i natt så han är helt slut o sover än. Så Ebban fick gå med en klasskompis o hans mamma, dom bor på gatan nedanför så det var snällt. Slapp jag väcka han bara för en lämning som tar 2 min. Ja vad ska mna säga! Svinkallt ute som vanligt, fast nu är det bara - 14 grader =) I måndags morse hade vi -17 grader. Brrr!! Inte alls nå skönt. Så det var baar att bylsa på Ebban massa extra kläder under. Flecebyxor o sockor o tjocktröja o grejer. På det viset är det så tråkigt med vintern, allt tar så mkt längre tid när man ska iväg på mornarna.


Idag på fm när lilleman har vaknat så ska vi äta frukost o bege oss till Jannike, Isac o Filip. Ska bli mysigt o ses, var nog över en vecka sedan vi träffades. SSen imorgon hoppas jag på mys med ottan o Affe. Hmm, ja vad ska vi hitta på mera o skriva, måste väl ha hänt nå mer sen sist =) Jo just! Jag har sagt att jag har köpt fin klänning o stövlar tills vi ska till leksand den 11 dec?! Så kikade jag runt efter en pälsjacka, har velat haft en sådan länge men har tyckt att dom är för dyra. Meeeen! Här för någon dag sedan hittade jag en på ellos, en svart som kostade 599 kr tror jag, men så hade jag rabatt så den kostade mig bara 299 kr. Me like ellos, dom har ofta bra o mkt rabatter, så den kommer nog idag =) Tog stl. 38 får se hur det går. Hoppas jag kan ha den. Är så bökigt o returnera o få hem en ny. Men det går ju. Så jag kommer nog att vara så fin, haha! Nä nu ska jag nog ta o slänga mig i soffan med lite tända ljus o invänta lilleman. Ha en bra dag! Kramis

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards