När små blir stora

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Therese Källström - 12 juli 2010 10:44

Nu var det längesen jag uppdaterade här. Men vi har ju inte haft en dator som har varit ihopsatt, men nu så. Nu kan man börja blogga igen. Ja som sagt, vi har haft det sjukt bra på semestern. Jag har semester sista veckan nu. Barnen har sommarlov ända tills skolan börjar, då har dom varit hemma i 9 veckor, det känns skönt. Dom behöver det. Lägger ut lite bilder, bland annat skolavslutningen, datarummet jag har målat o lite så. Jag o barnen kom hem igår efter en liten mini semester, vi åkte torsdag o kom hem igår kväll. Vi var upp till mormor i Ånge. Det var trevligt. Men jag ville hem så jag har min sista semetser vecka hemma. Vi ska bara dajsa runt denna vecka o ha det bra. Blir väl kanske lite målning ute på altanen, det lär väl göras kan jag tro. Nu ska jag köra igång med tvätten o köra av toan o lite golv kanske. Ha en bra dag!!



  Det ni ser hät är en garderob som fått ny tapet   Ena delen av datarummet   En annan   Gammla datarummet, groteskt fult   Urk!   En avslutningstjej =)   Avslutningstjej med hennes fröken   Elias tittar på när syrran kommer gåendes   Fina barn




Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards