När små blir stora

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Therese Källström - 4 mars 2011 11:02

Nu är det riktigt synd om mig =( Jag är till omed hemma ifrån jobbet. Då har det gått långt. Jag som alltid kämpar på till jobbet trotts att man kanske inte ska när man är "sjuk" Jag är aldrig hemma för att jag själv är sjuk, utan då är det när man vabbar, men nu har det slagit till med dunder o brak. Igår när jag kom från jobbet la jag mig direkt, vilket inte hör till hos mig. Jag gör ju massa annat jämt. Men till o med så Daniel frågade o sa men nu blir du liggandes =) Han är ju inte heller van med att jag lägger mig det första jag gör när jag kommer hem. Helt färdig. Förkyld, ont i huvudet (sen i söndags), hostar, tät i näsan ont i halsen. Ja ni hör ju. Fy rutti vad världelöst. Är uppe nu o ska försöka pilla i mig något att äta, har inte ens ätit frukost än. Huvudet tror jag fasen sprängs snart, suck! Jag avskyr verkligen att vara dålig. Ingenting man varken kan eller orkar göra. Men det är väl bara att gilla läget. Men jag får sådan ångest över att vara hemma ifrån jobbet =( Usch! Jag vill ju jobba, tycker det är roligt! Ja det finns ju inte så mkt att göra åt det. Bara att vila nu o sova mkt så man blir frisk.



Var ett tag sedan jag skrev om vikten tror jag, nu är det -7,6 kg. Känner mig nöjd. Men än är det kg kvar, det är ju dom sista kg nu iaf, dom brukar ju ta sin lilla tid att gå ner =( Har ca. 6 kg kvar tills jag är nöjd, sen om jag kan o känner för det ska jag ta 2 kg till efter det. Men jag börjar med 6 kg så får vi se =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards