När små blir stora

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Therese Källström - 8 mars 2011 21:02

Nu har vi äntligen fått tid hos doktorn med Ebban. På måndag kl.10,30 ska vi vara på barnmottagningen i ludvika. Äntligen! Jag ringde o puschade på dom lite, vi skulle ha fått tid i april men det ville inte mamman i huset gå med på. Så vi fick en återbesökstid på måndag istället. Thank you! Så nu håller vi tummar o tår för att vi får den hjälp Ebba behöver. Hon har gått ner mera i vikt nu, imorse vägde hon 21,8 kg =( Pust! Men hon har varit på bra humör hela em/kvällen idag. Det gör det lite lättare i mamma o pappa hjärtat.

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards