När små blir stora

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Therese Källström - 12 april 2011 21:47

Är det fredag =) Det innebär att jag o Ebban beger oss till huvudstaden =) Det ska bli så himmla mysigt! Vi ska åka tåg dit. Bo på hotell mitt inne i stan, me like! Sen ska det shoppas o ätas massa god mat. Med andra ord ska vi ha en alldeles förträfflig helg =) Men jag harfortfarande lite ångest gentemot Elias =( Men han o pappsen ska ju ha det supermysigt =) Han harju redan bokat sovplats lille junior =) Gissa vart?! Hihi, japp i mammas säng. Sen har dom bestämt att det blir pizza o godismys på fredag kväll. Jag tror att dom kommer att ha det minst lika bra som vi. Måste ju tro det iaf =) Så jag bedövar mitt såliga samvete. Vilken bra mamma jag är va?! =( Tar bara med ett barn, så gör man väl inte el?! Ja nu är det ju redan bokat o klart. Så idag har vi varit riktigt effektiva =) Pappa Daniel har varit till humboberget igen =) Rensat baksidan med massa skit. Tre vändor tror jag det blev, o under tiden slängde jag ut sängkläder på vädring, bäddade i nytt, tvättade en maskin, dammsög o torkade nere. Så imorgon bitti tar jag övervåningen. Måste väl göras flera gånger denna vecka, men nu är det "värsta" gjort. Klockan är snart tio o jag är inte ens trött ?? Vad är det för fel? Jag som alltid sover tidigt. Just det! Hihi, mannen som älskar sin fru mest över allt =) fick ta fram utemöblerna nu ikväll =) Oj vad han älskar sin fru =) Jag kom ju på att då kan jag ju greja lite sånt imorgon, sätta fina blommor på bordet, torka av det o så =) Det var mitt i hockeyn oxå =) Nä nu måste jag nog försöka blunda lite......

Av Therese Källström - 12 april 2011 21:45

Han har fått mig att verkligen älska denna låt! Å rösten är ju så hiskelit bra. Vilken kvinna! Men kolla in karln =) Vilken liten mummsbit =)


Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards