När små blir stora

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Therese Källström - 19 juli 2011 19:17

Ja som ni alla vet så har ju lilla Hugo kommit till världen. Å jag kan inte låta bli att bli helt enormt "avundsjuk" på denna lilla varelse! Jag är 28 år i år o vi har 2 helt underbara barn. Men något säger mig att nej, nej stopp på belägg, vi ska inte ha ett syskon till dom. Medans något annat säger att jo det ska vi visst! Varför är det så?! Kommer den tanken alltid att finnas där?! Hur får jag reda på det? Nä det får jag ju inte, jag tycker det är så jobbigt att inte få det bekräftat på vad jag vill. Här sitter jag o pratar om ett tredje barn när vissa inte ens kan få ett =( Jag kanske ska nöja mig med det man har o vara nöjd! Kanske är så det ska vara, eftersom jag är välsigt barnkär så kanske jag alrig blir "klar". Detta blev ett väldigt snurrigt inlägg, det jag egentligen ville ha sagt tror jag var att var glad alla ni som kan bestämma er o att ni båda partner är överens om ett beslut!




Idag har vi umgåtts med Ottilia o barnen, Alva är fortfarande kvar o kommer att vara tills imorgon =) Sötnötarna ville sova över, jamen självklart ska dom få göra det! Elias var hem på em med Alex, åkte igen vid 18 tiden då han ska sova hos Alexander inatt igen, han åkte dit igår o sov oxå där =) Jaja är det sommarlov så är det! Men imorgon ska jag hämta hem han på fm sen ska mina 2 vildingar få umgås med sin mamma ett tag =) Nähä om man kanske skulle ta o bädda åt våran nattgäst då =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards