När små blir stora

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Therese Källström - 22 maj 2011 11:35

Ja jag har visst haft en liten bloggpaus. Jag blir så full i skratt, för varje dag trots jag inte skrivit på så länge så är det mellan 15-20 besökare =) Trogna läsare, o ändå vet jag bara ett fåtal som läser. Lite kul =) Ja jag vet inte riktigt hur o vart jag ska börja. Men vi mår så där, vill inte gå in i detalj om vad som hänt men just nu är det väldigt kämpigt för några personer. Våran bästa vän ligger med svåra skador nersövd i Uppsala. Mer än så vill jag inte berätta, finns tyvärr så många människor som bara läser för nyfikenhetens skull o då känner jag att den informationen vill jag inte gå ut med här. Så för tillfället är Daniel, Johanna, Janne på väg ner till honom o ska hälsa på han. Iof så vet han ju inte om att dom är där (han är nersövd) men det är ju så klart att man åker o vill hälsa på han.



Ja annars då, barnen leker med pojkarna medans dom är i Uppsala, så 4 barn är det här hemma, fullt hus med andra ord =) Sitter o funderar vad man ska servera för lunch, hmm! Ja vad skriver man efter ett så långt pausande?! Lite dåligt att komma på vad vi gjort under denna tid =) Jo just ja, vi är snart klara med hela altanen, är i princip bara staketet kvar o lite målning, så nu kan vi sitta där hela semestern o bara njuta. Har även fått papper ang hur det ska gå till med Elias nu när han ska börja lekis till hösten, vilka datum dom ska gå o besöka skolan o lite sånt, mammas lilla kille börjar visst bli stor =( Vem har sagt att jag vill det? =) Nä om man kanske skulle ta o försöka hänga lite tvätt!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards