När små blir stora

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Therese Källström - 7 januari 2010 16:54

Nä fy vad jag är matt idag. Ingen ork eller lust till något alls. Vet inte varför jag känner mig så. Allmänt less =( Kallt som f-n är det ute oxå, värmen krånglar inne så ja kanske är därför allt  är så kul!! Jaja slutgnällt nu!! Idag har mannen i mitt liv o barnen varit i badhuset o härjat efter det blev det donken till lunch. Så dom har haft det kanon!! Nu spelar barnen wii, jag sitter här o ugglar o Daniel o min svärfar grejar med elementen.



I helgen ska jag inte göra det minsta, förutom det vanliga med tvätt o dammsugning. Känner inte för någonting alls, bara ligga i soffan. det ska jag göra. Sen är det bara att ladda batteri tills på måndag morgon då Daniel börjar jobbet o barnen skola/dagis. Så det innebär lämning varje morgon för mig. Blä. Nu har dom 3 varit hemma i 24 dagar så julledigt kan man väl säga att dom haft. jag var hemma 4 dagar över jul sen har jag jobbat mestadels, var ledig nyårsdagen o igår, men jag är ju ledig alla onsdagar så det var ju inge konstigt för min del. sitter här o överväger vad vi ska äta till kvällsmat, me det ser ut som det blir fiskpinnar o ris, ingen höjdare med barnen älskar det. Så det är väl lika bra o gå ut o börja med det. Hoppas ni får en bra kväll......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards