När små blir stora

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Therese Källström - 11 januari 2010 17:45

Ja då har barnen börjat skola/dagis o Daniel börjat jobba. Så nu är det lämning varje morgon igen. Men jag är ju lite av en rutinmänniska så jag tycker det är skönt att det blir vardag igen. Daniel jobbar länge idag, bra start. =) Barnen ligger helt däckade framför tv o kikar på film i pymmis. Vi inväntar att maten ska bli färdig. Gjorde en köttfärsgratäng när jag kom hem som vi inväntar. Den bör vara klar vid halv sju tiden, så då blir det äta o sen är det natten för dom små. Gud vad trötta dom var när jag hämtade dom, vi hann väl nätt o jämt innanför dörren förens h-lvetet brakade lös. Men nu har vi pussats o kramats o jag har förklarat för dom att man är tött när skola/dagis börjar. Men sen är dom även supertrötta på måndagar då dom har en lång sådan. Men Ebban hade gått till mormor efter skolan. Men fröken var vaken supersent igår, hon låg i sängen med kunde inte sova, strax efter tio kom hon in till oss, då både jag o Daniel trodde att hon somnat. Skruttfia, var ju supernervös för att börja skolan, mammas lilla ängel. Då fick pappa Daniel lägga sig på soffan o Ebban fick lägga sig brevid mig då hon somnade nästan på en gång. Men lilla gumman!! Så att hon är trött är ju inte speciellt konstigt, så det blir nog inga problem för henne att somna ikväll. Hoppas hon inte somnar vid matbordet bara =) Nu ska jag kika till mina små, blev så väldigt tyst, vill ju gärna att dom får i sig maten iaf =) Kram......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards