När små blir stora

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Therese Källström - 30 januari 2010 11:41

Är nog snart det enda som snurrar i mitt huvud. Blir galen snart om jag inte går ner mina 10 kilon. Har gått ner 3,5 kg. Har iof inteskrivit sen veckan före jul inne på viktklubb men jag äter mindre ungefär som när jag skrev varje dag. Har inte gått så mkt sista tiden, dels för att det varit åt helsike för kallt o sen har jag haft så mkt annat att göra, jobb, barn osv. Tiden har inte funnits. Vet inte om jag är löjlig eller fånig som tror att det ska hjälpa att ta tabletter för att gå ner i vikt. Men har iaf hittat nå tabletter som ska vara som en "magsäcksoperation" ska liksom fylla samma funktion sägs det. Måste ju testa annars vet jag ju inte om det funkar. Men jag tror jag har provat alla j-vla sätt att gå ner i vikt på, visst det går under tiden man håller på sen när man återgår till "vardagen" igen så går man upp igen. Nä vet ni jag tror jag blir gråhårig på all stress över att jag inte går ner det jag vill. Alla andra tycker jag lyckas vad gör jag för fel? Kämpar o kämpar ständigt men går upp lik förbaskat. Men nu väntar jag på tabletterna så får vi se vad det fyller för funktion, ska även ringa o prata med vårdcentralen så man inte gör fel. Förbannade vikt!!



Ja nog tjatat o gnällt. Idag då?! Ja just för tillfället sitter mina 3 familjemedlemmar o spelar wii. Jag ska väl dammsuga klart övervåningen, den nere är klar. Sen blir det väl matlagning. Till lunch blir det fiskpinnar o ris med sås. Kanske åker en vända upp till lyrviksberget, skulle behöva in på jysk o köpa en bäddmadrass till våran säng, vi har ju 2 st nu men vill ha en hel istället. Fanns för ett tag sen ett parti dom sålde för 850 kr ordp:1500 men tror inte det finns kvar. Kanske åker o kikar efter maten. Ha en bra dag....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards