När små blir stora

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Therese Källström - 9 maj 2010 18:06

Vad kul det är när jag gör omröstningar =) Har ju inte en aning om vem som svarat på vad. Idag när jag kollar så blir jag lite rålös. Glatt överraskad eller det vet jag ju inte. Men på frågan om man vill ha barn så finns det ett alternativ att man ska adoptera o det är det någon som ska göra. Jag blir ju såååå nyfiken om det är någon jag känner eller släkting, har ju inte en susning. Vilka läser min blogg?! Nyfiken så jag tror jag dööööör =) Kul var det iaf =)



Ja idag är dagen nr:4. Idag går det riktigt bra, känner mig inte sugen på något alls o inte hungrig mer än när jag ska äta eller dricka. Idag känns det kanon, så flera sådana här dagar, helst varje dag. Vågen visade -1,3 kg, tror ni jag blir tusen gånger mera peppad då =) Så många flera sådana här dagar som jag haft idag vill jag ha. Har varit på 2 års kalas på em. Våran lilla skrutt Lucas fyller år idag. Massor med "tattor" fick han =) Goa unge. Gissa om det är traktor? =) Där bjöds det på massa sjukt gott fika, men jag fick nöja mig med kaffe o min drink =) Helt ok. Annras har det inte hänt så mkt mera idag, eller jo jag o Elias var ner till Johanna o grabbsen en sväng på fm. Nu ska jag snart lägga kidsen o åka o sola. Måste tjuvstarta innan det ska tas av en massa kläder o på med sommarkläder =) Hade tänkt köpa mig en "ny" garderob, så jag har lite att leva upp till nu med vikten om det ska bli kul att handla nytt......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards