När små blir stora

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Therese Källström - 12 maj 2010 09:09

Så har man =) För ett bra tag sedan så lovade jag att jag skulle köra upp min älskade moster till ludvika idag på morgonen. Hon jobbar på volvo o så ska hon ha en hyrbuss med sig hem så då var ju någon tvungen att skjutsa. Det fixar jag inga problem. Så ringde hon igår, du skulle du skjutsa mig imorgon? ÖÖÖ har jag sagt det tänkte jag =) Ja just ja så var det ju =) Så det var bara att kliva upp imorse o skjutsa, trodde att Ebba skulle till skolan när jag sa att jag skulle göra det =) Men skolan är ju stängd idag =) Jaja det gör inget, skönt o komma upp. Vi ska till lekparken vid tio jag o kidsen med Ottan, Alva,Alfred. Det ska blir skoj, var så längesen vi umgicks. Sen efter det måste jag verkligen hem o städa o tvätta, tror fasiken vi snart får låna grannens kläder, hihi. Nä kanske inte så illa men det börjar tryta. Under veckorna blir det inte att vi tvättar, har fasen fullt upp när man kommer hem ifrån jobbet, det ska lagas mat, duscha barn osv..... Men nu är det onsdag så då gör vi ett ryck så vi har allt klart innför helegn när vi ska till lek o buslandet =)



Igår var jag o Lisa ute på prommenad, vi gick runt halv sju hemmifrån o tror vi kom in på gatan igen när klockan var strax efter åtta =) Blev en ordentlig prommenad, känns i benen idag =) Var mkt trevligt, blåste dock lite men annars var det skönt. Nä om man skulle bädda ihop sängarna o göra sig iordning så vi kan åka ner o leka lite......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards