När små blir stora

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Therese Källström - 13 maj 2010 20:02

Vad jag orkar med o vill saker nu!! Idag har jag fått domen =) -2 kg    o allt som allt minus 7 cm runt mage o rumpa. Å jag kan stolt säga att jag är så impad över mig själv o lite lätt mallig =) Men det tycker jag att jag får vara. Känns som jag är på god väg. Som idag har jag verkligen vänt upp o ner på huset, har dammtorkat,dammsugit torkat golv tagit toaletterna o sen när jag dammade så dammade jag på ställen där jag har en förmåga att ganska ofta "glömma" =) typ, kyl,frys, garderober. Men nu ni är det rent överallt. Är så skönt när man tycker att saker är kul, är kanske för att jag går neråt. Har ju haft superproblem med att jag inte gillar min kropp. Sen har jag vikt in all tvätt samt tvättat en halv maskin. Det är det enda som är kvar att vika nu, men det är ju blött =) Så nu blir det så kul att åka bort o komma hem till ett fint hus o allt är klart.



Nu ska jag ta o lägga mina små goa troll. Dom betällde pannkakor av sin mamma, dom har tjatat om det i säkert en vecka så imorse vid frukostbordet var jag bäl enfaldig o sa att det fixar mamma ikväll. Var inte lika kul när kvällen kom o jag var tvungen att utföra mitt uppdrag. Men lovat är lovat. Så jag har stekt pannkakor så dörrar o vissa fönster är på vi gavel än =) Är inte så förtjust i pannkaksos. Tror det börjar bli utvädrat nu =) Ha en trevlig kväll......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards