När små blir stora

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Therese Källström - 11 februari 2011 09:06

Nä det är inte därför jag har en blogg för att folk ska kommentera. Men det som stör mig är att det är mellan 19-30 besökare per dag!! Det kan ju inte vara en slump att så många är in varje dag om dom inte "känner" mig! Det kan ju gå flera dagar jag inte skrivit o ändå är det minst 15 st som varit in, då blir jag lite sur. Jag säger inte att man måste kommentera alla inlägg, men något lite då o då! Jag "delar" ju med mig av mitt liv, då tycker jag att man faktiskt kan få något tillbaka o inte bara att vara in o "snoka" Det är måste ju ändå vara intressant o vara in här annars borde jag ju inte ha så många besökare varje dag. Ha en bra dag! Kram

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards