När små blir stora

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Therese Källström - 16 februari 2011 09:22

Idag är Ebban ledig ifrån skolan =) Timeout dag. Så vi fick sovmorgon imorse det var ljuvligt! Är ju tyvärr inte så ofta man får det nu för tiden när hon måste till skolan! Vi sov till 8,00 det var mkt skönt. Klev inte upp förens runt 8,30 efter vi hade myst i sängen. Frukosten ropade på oss =) Nu glider vi mest runt i pymmisar hela högen, ja inte pappa Daniel förstås, han jobbar ju.


Vi inväntar att Ottilia ska ringa när hon vaknat,hon har jobbat natt. Vi ska åka till badhuset med alla barnen, men före det blir det lunch på donken. Så det blev en liten speciell dag för barnen idag. Men jag måste kolla upp hur donken har det med lite "bättre" mat till lilla mig =) Det går ju så rysligt bra för mig med vikten nu o då är det ju dummt o trycka en stor hamburgare från mc donaldt`s. Bra onödigt tycker jag.

Så våran onsdag blir mkt bra o rolig. Ska ta o bädda lite sängar nu o kanske ta fram lite badkläder, o klä på mig =) Hoppas ni har en lika bra onsdag som vi kommer att ha.

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards