När små blir stora

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Therese Källström - 2 oktober 2009 09:51

Jaha då sitter man här, har faktiskt riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig. Elias har åkt till dagis en stund, han ville så gärna (tror han oxå börjar få tråkigt) Ebban ligger i soffan o kollar på pippi långstrump. Ja vad ska jag göra då?! Imorgon väntar ikea iaf med min man. Ja vi åker ju så klart inte om Ebban blir sämre, men hon sa att det gick bra att vi åker. Vi får se under dagen hur hon mår o imorgon. Det är ju fint höstväder ute idag, blåser dock lite. Men vi kan ju inte vara ute heller, vill inte nå gärna att hon ska vara ute när hon inte är pigg.Men jag kanske kan få mera gjort inne istället Glad Ska glida in lite på ikeas hemsida o förbereda morgondagen Flört oj vad kul min man kommer att tycka det är att gå på ikea Cool nä då det går nog så bra, antar att det blir säkert någon fiskeaffär oxå Obestämd mindre roligt tycker jag. men man får väl kompromissa. Nä om man skulle ta o gå till www.ikea.se kanske, hihi!! Ha en bra fredag!! Kram.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards