När små blir stora

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Therese Källström - 14 oktober 2009 11:02

Ja jag kikar in en sväng =) Tycker faktiskt det är så skönt att inte sitta vid datorn jämt o ständigt, man får så mkt mera utav dagarna. Den tiden man satt här, det får jag ju med min man o barn nu. Tycker det är perfekt att sitta här lite då o då, sitter här kanske 1 gång i veckan om ens det, jämfört med varje dag förut. men nu kikar jag in o kollar läget =) Allt verkar vara sig likt. Ja imorse lämnade vi Ebban sen kom Ottilia hit o fikade, hon åkte nyss. Hon är ju bara för go den kvinnan, tänk om man vore hälften så bra som hon =) Fan alltså, hon grejar o donar o är alla till lags, ja tänk om man vore det. Ja hur som haver så skulle jag komma till att hon skrev om mig i hennes blogg att hon skulle ev luncha med en puma o det var jag =) Men lilla vän tänkte jag puma, asg!! Det var väl många, många år sedan. Just nu känner man sig bara som en tråkig alldaglig mamma. Pust!! Måste nog ta o göra något kul. Ja idag är det simskola som vanligt på onsdagar, är så kul!! Ebban är så mallig att hon går där, hon tycker det är kanonroligt!! Ska väl ta o få ihop nå lunch nu, så vi kan hämta hem våran sessa sen. Ha det bra!! Kramar.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards