När små blir stora

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Therese Källström - 9 oktober 2009 08:31

Kikar jag in här, har ganska många besökare ändå fast jag skrev att jag inte kommer att vara här på ett tag, det är alltid kul. Men nu hade jag lite "dö" tid. Ska bara berätta att nu är vårat kakel uppe i köket Glad Å jissa om jag är en helt tokglad Therese just nu. Min snälla farbror har varit här i 2 hela dagar o grejat med det, tusen tack för hjälpen!! Han kommer på söndag o gör det sista, alltså fogningen!! Tack, tack!!



Sen var det ju en sak till!! GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA/MORFAR/SVÄRFAR PÅ HANS FÖDELSEDAG!! HAN LEVE HIPP,HIPP HURRA, HURRA, HURRA!! Nu är det bara ett ynka år kvar till han fyller jämt igen Flört med andra ord 50 år. Ha en bra dag pappa!!





Imorgon blir det fest!! Ner en gata på partaj, det ser vi fram emot. Ha en trevlig helg. Kram

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards