När små blir stora

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Therese Källström - 22 oktober 2009 18:03

Idag har jag,Ebba,Elias,Ottilia,Alva,Alfred varit i badhuset. Men shit vad dom rejsade alla 4. Så himla kul att se när dom leker o har roligt!! Alla 4 ungarna åkte den stora rutchkanan med mammorna. Helgalna alla 4. Fast Alfred (2 år) ville bara åka en gång, skrutten. Sen fick jag o Ottilia turas om att åka med dom andra tre medans den andra passade Affe. Tack så hjärtligt för en trevlig dag!! Efter badhuset blev det donken. Elias dönade av i bilen så han var det bara att bära in i sängen när vi kom hem. Han reagerade inte mkt när jag tog av han kläderna o på med pymmisen. Så han sover som en stock nu, mammas prins. Jag o Ebban har hoppat i pymmisarna, båda två =) Vi är lite lätt trötta vi med. Så snart blir det säng för skruttan o mamma soffläge =) Tur vi nyss har kommit hem annars hade det inte blivit så roligt om Elias somnat i bilen ännu tidigare Obestämd Men den ungen är ju faktiskt en sjusovare. Han sover nog tills jag väcker honom imorgon strax före sju, då vi måste skjutsa stora gumman till skolan. Så lite tur har man väl, han hade ju lika väl ha kunnat varit uppe fem.



Förresten igår var jag o klippte av mig lite av håret =) Är så himmla nöjd!! Väldigt mkt uppklippt bak men längden är liksom kvar ändå. Svårt att förklara. Men nöjd är jag iaf. Nu blir det mys med donnan en stund innan sängen kallar på henne. Kram.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards