När små blir stora

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Therese Källström - 16 oktober 2009 08:18

Ja som rubriken lyder är det fredag igen. Jösses veckorna bara rusar iväg. Idag jobbar jag 10-19 sen är jag ledig helgen. Min kära man föreslog att vi skulle åka till örebro med barnen o gå på äventyrsbadet, så vi får se vad det blir av det. Kanske blir lek o buslandet i örebro istället. Vi får se vad som händer o sker. Måste bara skryta lite över våran underbara dotter, alltså barn dom måste göra så att livet blir förlängt!! Gud vad jag älskar våra underbara barn över allt annat i denna världshistoria!! Jo det var så här, i onsdags var ju Ebban som vanligt på simskolan, o föräldrarna får ju inte vara med när dom har lektion så jag o min vän Ottilia brukar sitta med Elias o Alfred i cafeterian o fika. Å när vi sitter där så kan man se lite grann in där dom är, o så ser jag Ebba står på kanten för dom ska hoppa i, ja så gör hon det. Å vet ni jag ser att min älskade prinssesa tar simtag utan armpuffar. GUD UNGEN SIMMAR JU SJÄLV!! Å vad jag blir stolt att just våran kicka har lärt sig. Ja nu är hon ju ingen Therese Alshammar Glad men hon tog några simtag. Å vad det värmer i mammahjärtat.




Ja vad har vi sen då: Jo en liten älsklingsprins som är kär!! Gud han är 4 år o kär så han vet inte hur han ska bete sig. Lilla gubben. Igår när jag lämnade han på dagis så var Tuva där o svansade efter han =) Är ju så gulligt. Precis innan jag skulle gå så säger Elias: Mamma vänta!! Tuva ska vi visa mamma? Tuva nickar på huvudet o Elias slänger sig runt halsen på henne o ger henne en puss!! Å min kille. Tänkte att vänta du till om ca: 10 år då är det inte lika roligt att vara kär, hjärtan krossas osv. Men det är så kul o se dom när dom är så små att det "finns" kärlek. Liksom att det är inbyggt på nå vis. Nä om man skulle ta o göra sista rycket innan vi ska åka till dagis o jobb. Tjing.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards