När små blir stora

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Therese Källström - 11 juli 2009 11:54

Jag har ju för sjutton semester nu =) Hur kan man glömma bort det =) Så nu blir det bara mys pys för hela slanten i hela 4 veckor. LYX!! Ska passa på att umgås med mina underbara vänner Lisa, Johanna o Jannike oxå. Alla andra jobbar ju =) 

Av Therese Källström - 11 juli 2009 11:40

Japp det är jag allt =) Vi klev upp vid 8,30 lite lyx. Barnen hoppade i badet o blev rena =)Jag har dammsugit, dammat, torkat alla golv =) Det ni!! Å jag är redan klar så nu har vi hela dagen framför oss. Elsa kommer till oss alldeles snart. Det är ju ikväll hon skasova hos oss =) Tror ni jag fixar det? Hua, var ju längesen jag hade så små bebisar =) Ja det går nog bra. 



Å Daniel han som är min sambo o barnens pappa ja han ser vi inte så mkt av =( Fy o usch för hans jobb på sommaren, han jobbar ju snart dygnet runt. Stackars älskling. Han åker vid 05,15 o är inte hemma förens 20,00-20,30 är så hiskelit värdelöst så ni kan inte ens ana. Å våran Elias är den som tar hårdast på det =( Pappas kille. Igår morse kom han upp med ett leende på läpparna o rusar in i sovrummet, fram till Daniels sida. När han upptäcker att inte hans pappa är där försvinner hans överlyckliga blick =( Tycker så synd om han, mammas kille. Gör så förbannat ont i hjärtat o se att han lider. Men det är bara att bita ihop 2 hela j-vla veckor till. 



Jaja vi får göra det bästa av det hela. Men vet ni något roligt iaf =) Nu står min cykel på DHL i borlänge =) Så jag ringer dom på måndag så får dom köra den till mamma, vi är ju troligtvis inte hemma då. Vi ska ju åka till min mormor i Ånge. Nä nu ska jag laga mat o invänta Elsa!! Tjing.....

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards