När små blir stora

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Therese Källström - 16 juli 2009 21:30

Idag har jag hämtat mincykel hos mamma o pappa =) Jag o Elias tog oss en vända ner på shell o tankade i dunken så vi kunde klippa gräsmattan =) Sen fortsatte vi in på byn o handlade lite smått bara o sen hem upp för alla dessa backa, o han säger "Går det bra mamma?, är det tungt?, är du lite svettig?" Sen fortsätter han sjunga =) sötunge!! Tänkte det ja du pojk du har det bra som sitter där bak o slipper göra ett handtag =) Men det var så kul att cykla, komma ut o röra på sig, kanske man kan vara helt slank innan semestern är slut, asgarv!! 



När vi kom hem ifrån byn då tog jag tag i gräsklippningen, helt galet att jag inte fick en hjärtattack, gud vad jag slet med cykeln o sen nästan direkt på gräsklippning, men nu efter en dusch så känner jag mig väldigt duktig =) Så nu blir det sängen o kika på tv, det har jag väl gjort mig förtjänt av?! Tjing......

Av Therese Källström - 16 juli 2009 13:34

Nu har vi kommit hem!! Vi var borta i 4 dagar o jag tycker det är såååå skönt att vara hemma. Men det är väl så borta bra men hemma bäst =) Vi kom hem igår kväll, så idag har barnen lekt med alla deras saker o i lekstugan =) Till o med dom tyckte det var skönt att vara hemma. Daniel är ledig idag o igår, men det är väl igentligen inte mkt att hurra för =( Imorgon då drar han igång igen, o jobbar fredag-sön v.30 =( Fy vad tråkigt.



Idag var det meningen att vi skulle ta o klippa gräsmattan osv men det är ju dock lite speciellt väder så det är sol o varmt ena stunden nästa vräker det ner. Så vi får se hur det blir till kvällen. 



Alldeles snart ska vi gå ner till hamnen o äta glass jag o Johanna o alla våra barn =) Barnen ska cykla o vi går. Sen ska jag nog gå förbi mamma o pappa o kolla om jag får med cykeln hem =) Min cykel =) Är så skönt att jag kostat på mig en. Usch vilket tråkigt inlägg detta blev =) Men nu vet ni att vi är hemma igen om det är någon som undrar =) Hej svejs!!

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards