När små blir stora

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Therese Källström - 20 juli 2009 19:20

Då har denna dag oxå gått.På fm var barnen hos mamma, jag var o drog rätt min rygg,det var en mildare behandling denna gång än förra då jag trodde att jag skulle dö av smärta. Men nu gick det smidigare. Sen efter det passade jag på att handla, var så tomt i kylen att det nästan ekade =) Har dargit ut på det säkert 4-5 dagar men nu var det liksom verkligen ett måste. Så nu har vi fyllt på kylen igen.



Jag o barnen tog cyklarna ner på byn o träffade Jannike o Isac, vi var o fikade på mitt i smeten, det var trevligt. Sen cyklade vi alla hem till oss o umgicks. Jag bjöd dom på kvällsmat, huset stod för kycklinggryta, ris o en god sallad. Gud så gott det var om jag får säga det själv =) Ibland överträffar man sig själv. När jag frågade våran herre Isac om maten var god så svarar han mig, ja den var jättegod =) Han är ju en liten "kräsen" man så då får man väl lyfta på hatten o tacka =) Barn är ju lite ärligare än vuxna =) 



Barnen har jag precis lagt, dom ligger o lyssnar på saga på cd. Märks så himmla väl på Ebban när det blir för mkt av det goda på henne, hon var så trött så det var sängen som gällde. Imorgon då ska barnen klippa sig, så det blir helt stenlugn fm, ska inte vara där förrens på em. Nu ska jag slänga mig i soffan o vänta tills min kärlek kommer hem. Tjing......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards