När små blir stora

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Therese Källström - 22 juli 2009 08:51

Idag vid halv tio tiden skulle jag ha varit barnvakt till Linus o Saga =) Men deras förvirrade mamma hade tagit fel på dag =) Var imorgon, så då dyker skruttisarna upp då istället.


Vi har precis dukat undan frukosten, kört igång en maskin med tvätt bäddat alla sängarna o snart ska jag ut o röja på gården, solen visar sig för en gångs skull idag, himmlen är klarblå, så nu blir det röja av ute på gården. Man vet ju aldrig när himmlen är öppen igen =( 



Igår var vi o umgicks med Lisa o barnen hela fm o en bit in på em, vi blev bjudna på mat, det var så trevligt. Men när Therese o Lisa umgås då kan man aldrig vara säker på att det inte händer något =) Så vi klämde till o bokade en ålandskryssning den 3 oktober för 8 personer o vi var 2 små visste om det, men nu vet nog dom andra som ska med att vi har bokat för dom =) Bara galenskap!! Men det ska bli riktigt kul, så nu har vi ännu mera att se fram emot. Nästa vecka åker vi ju både till kolmården o junibacken, hoppas hoppas vädret är med oss!! Nä om man skulle ta o göra ett ryck!! 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards