När små blir stora

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Therese Källström - 14 januari 2009 09:11

God morgon!! Nu har vi tagit oss upp ur sängen =) Vi låg kvar o tittade på bolibompa efter vi vaknat, jag är ju inte så pigg, känner mig trött i kroppen, ont i halsen. Idag ska barnen på dagis, Elias är frisk nu är så skönt, nu får vi hoppas att dom hinner vara där mer än 2 dagar innan dom blir sjuka igen =( Nä nu vill vi inte ha några mera sjukdomar. Idag ska barnen till dagis kl:11 o jag börjar jobba 12-21, mindre roligt när hela dagen går. Men imorgon är jag ledig =) Så här glada var barnen när dom hade klätt på sig nyss! Nu ska vi äta frukost, sen ska jag duscha o göra mig klar för arbetet! Ha en bra dag, uppdaterar imorgon igen!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards