När små blir stora

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Therese Källström - 28 januari 2009 18:58

Klockan blev visst inte halv åtta som jag tänkt, bubben låg o kollade på tv i våran säng o så här såg det ut nu =) Hur go som helst!!

Av Therese Källström - 28 januari 2009 17:57

Å idag har faktiskt Elias varit pigg, dock inte ätit så mkt. Men han har inte haft någon feber på hela dagen, så skönt. Kanske man äntligen kan jobba snart, gud vad rastlös jag blir av att gå här hemma. Man kan ju inte ens gå ut o leka när han är sjuk. Så inne sitter man ju. Imorgon är jag ledig så då har man ju en "extra" dag att se hur han mår. Men än törs jag ju inte ropa hej över att han är frisk, febern kan ju komma nu på kvällen, det vet man ju aldrig. Men nu håller vi tummarna för att han ska få vara frisk LÄNGE!! Han är ju den stackarn som jämt råkar ut för alla j-vla sjukdomar, nu gubben håller vi tummarna för dig!! Barnen tittar på bompa, o Daneil är på båtkurs. Ska lägga barnen vid halv åtta tänkte jag sen ska jag nog gå o sova jag med, känner mig lite matt i kroppen på något konstigt vis. Ska bli skönt, är ju mkt lättare att sova i tid när inte Daniel är hemma. När han är hemma ska han ju se på tv i sovrummet annars kan han inte sova, fix ide. Karlar=)

Av Therese Källström - 28 januari 2009 09:57

Ja vad säger man? Det är så tråkigt när barnen är sjuka, igår kväll när Elias sov så låg han o yrade bara, plutten då. Han får så hög feber på nätterna, han fick sova inne hos oss inatt, jag tycker det är så otäckt när han får hög feber. Men peppar peppar så verkar han piggare idag, men det är väl kanske för tidigt att yttra sig om, det är ju bara morgon. Han är inte så pigg på att äta, men det kommer väl så småning om. Nu sitter dom o tittar på karlsson på taket och jag ska väl ta mig in i duschen, blä vad tråkigt. Idag tänkte jag passa på att köra av lite med dammsugaren, beror lite på hur lille man är. Han blir ju ganska knäig när han är sjuk o vill att jag ska vara nära han. Det visar sig, annars ligger det väl kvar =) Till lunch blir det pytt i panna o stekt ägg, mums! Igår var jag ju o besiktade skitbilen,grrrr vad arg jag blir, men det läste ni kanske igår. Iaf så var jag in på lindex före en sväng så då hittade jag tröjor o byxor till barnen, rensade Ebbas garderob då vi flyttade över hennes kläder till den nya garderoben i söndags. OJ så tomt det blev, stackars barn måste ha gått runt i samma kläder =) Nä så illa var det inte men det behövde fyllas på. Hon fick 4 tröjor, 2 byxor, Elias fick 2 byxor o 1 tröja. Han var inte lika mkt behov av kläder som Ebba. Nä om man skulle ta sig in i duschen då!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards