När små blir stora

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Therese Källström - 27 januari 2009 18:26

Var o besiktade bilen vid fem, jävla skit vad mkt fel det var på den, billig historia. Fy vad less jag blir. Å prinsen mår fan inge bättre han heller, nu ligger febern på 38,8 men han har inte klagat på örat än så läng iaf, kommer väl när han ska sova, brukar ju vara så med sjukdomar. Han bara ligger hela dagarna, han kan vara uppe få korta stunder, annars ligger han i soffan o kollar på film. Skrutten.

Av Therese Källström - 27 januari 2009 08:59

Igår kväll vid kvart i elva gav jag upp, då åkte jag och Elias till akuten i ludvika. Han hade så fruktansvärt ont i örat, men när vi kommer dit så fick han näsdroppar o så skickade dom hem oss, dom kollade inte ens i örat. Vi skulle komma tillbaka om det blev värre, eller uppsöka vårdcentralen som idag. Vi fick inte ens komma inpå ett rum, vi fick sitta väntrummetoch där gav dom han dropparna.Jag bad till o med att hon skulle titta i örat men hon sa att han är säkert röd eftersom han har ont o är sjuk. Ja vad gör man, jo man tar sin lilla älskling med sig i pyjamas o åker hem o hoppas att han inte ska ha ont. Vi kom hem vid halv ett i natt, tack gode gud att Ebba sov till halv nio annars hade väl jag varit svimmfärdig nu. Ska åka o köpa nässpray idag, det kan underlätta om han får ont nå mera. Natten var väldigt jobbig för prinsen. Usch för sjukdomar!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards