När små blir stora

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Therese Källström - 24 januari 2009 18:51

Nu så är vi hemma igen efter en sååå lång dag, men så fruktansvärt rolig. Gud vad vi har flammsat o skrattat. Men oj så mkt pengar det gick, hujeda mig. Vi har nog lyckats bränna 7000, men då har vi köpt säng o garderob o en byrå till Ebban o lite smått o gott på ikea. Sen fick pappsen två par jeans 199 kr st i stället för 399 kr så det var ju bra, sen så fick mammsen ett par nya vårskor. Sist men inte minst så handlade vi mat oxå så vi klarar oss ett tag. Gud när vi satte oss ner på pizza hut heter det så, tror det =) då sa Daniel, känner du vad skönt det är o sitta o äta o bara vara utan barn, inte för att det brukar vara problem att ha dom med men det var så skönt. Bara vi. Så nu blir det väl ihopbygge av sängen, fröken fräken tänker väl inte gå o sova annars. 

Av Therese Källström - 24 januari 2009 08:38

NU KOMMER VI IKEA =) Gud vad det ska bli roligt. Ebban åkte ju så klart till mormor o morfar igår, dom har nämligen inte träffat mormor o morfar på hela veckan, i lördags var det så saknaden var så stor, hon kunde inte vänta tills idag. Elias sov hemma med oss, och vet ni han kom upp 8,30 så fruktansvärt skönt, jag vaknade ju så klart tidigare men det var skönt att få sova en stund. Nu är det bara frukost o göra oss i ordning så vi kan åka o lämna putte hos mormor o morfar. Sen ska vi göra slut på massa pengar =) jiha!! Kommer en redovisning när vi kommer hem om vi handlat upp halva ikea el inte. Hej på en stund!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards