När små blir stora

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Therese Källström - 25 januari 2009 19:11

Av Therese Källström - 25 januari 2009 19:10

Här kommer det lite bilder, fast med en sovande Ebba i =) Hon brydde sig inte nå i att jag tände i taket o tog, snacka om utslagen donna. Men inte så konstigt kanske, hon har ju lekt nästan hela dagen. 

Av Therese Källström - 25 januari 2009 16:36

Ja barn är väl för härliga =) idag har det varit fullt hus med barn, Ebba har lekt med Ingrid o Mathilda. Jannike o Isac var hit så då fick Elias oxå leka av sig lite. Men nu så är barnen färdigduschade o klara för kvällen, ska äta snart. Sen blir det natten för barnen, ska på dagis tidigt imorgon. Blev så fint på Ebbas rum, kommer bilder har inte tagit några än. Nä om man skulle ta o fixa lite käka, Ebban är hungrig. Hej på en stund!

Av Therese Källström - 25 januari 2009 10:26

Ja då var jag nästan klar med städningen, har bara golvtorkningen kvar. Men den tar jag nog ikväll när barnen sover. Ska hoppa in i duschen nu, sen måste jag börja med maten, vi åt frukost så tidigt så nu börjar vi på att bli hungriga. Den är nog färdig runt 12 skulle jag tro. Vad fort det går o städa när man får göra det i lugn o ro, barnen har varit nere med Daniel hela tiden. Gud vad han grejar med o bygga ihop Ebbans garderob o byrå. Vi ska sätta fast den i väggen oxå, det är lika bra så det inte händer någon olycka. Då skulle man väl aldrig förlåta sig själv. Nä om man skulle fortsätta göra någon nytta! 

Av Therese Källström - 25 januari 2009 08:34

Idag är det söndag igen, fy vad fort helgerna går. Vi har nyss ätit frukost, nu håller Daniel på att skruva ihop garderoben o byrån sessan fick igår. Sängen var det bara snällt att fixa igår =) Jag har precis dragit igång en maskin med sängkläder, ska slänga ut täcke o sånt på vädring. Sen blir det lite dammning, dammsugning, golvtorkning samt toaletterna som är så tacksamma att städa, not! Gud dom blir ju dammiga på en gång. Sen blir det lunch, köttfärssås med spagetti blir det idag. Ebba ska leka med Ingrid det bestämde dom redan förra helgen så det är väl lika bra det blir så  =) Hon kommer o leker hos oss idag. Nä det är väl lika bra att dra igång så man blir klar på fm. Hej svejs!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards