När små blir stora

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Therese Källström - 3 juni 2009 19:43

Denna låt skulle jag kunna gråta blod till!! Denna låt måste vara världshistorians bästa låt. Är så svag för denna!!!




http://www.youtube.com/watch?v=Zp3xjXCtiyI&feature=related
Av Therese Källström - 3 juni 2009 17:51

Ja man kan ju undra om det är höst ute, gud vilka höstvindar det blåser. Brrr. Å inte ser det lovande ut med vädret heller!! Skit vad tråkigt. Men det blir väl som förra sommaren, snorkallt o regn. Jaja det är väl bara o gilla läget. Idag har jag iaf jobbat extra, 06.15-16,30 barnen sov hos mamma o var med henne idag. Tack mamma!! Världens bästa som alltid ställer upp på oss!! 

Daniel är ute o försöker grilla, men det är något fel på våran grill eller vad det nu är, det går inge bra! Kanske inte får någon mat idag =)  Jodå något får vi väl peta ihop.


Har ett monster här hemma, våran lilla Elias. Lilla skruttunge, sen han kom hem ifrån mamma så brakade det loss. Han är arg sur o grinar o lever rövare. Jippi vad kul. Men det är så skönt att dom har kommit hem, man har mera tålamod o så är ju allt som vanligt, mina älsklingar!! 




Imorgon är vi lediga, även jag =) Vi har ingen bil hemma då så vi ska bara vra hemma, ska ta o bädda rent i sängarna o sen inte göra så mkt alls, det är det enda jag vet att jag ska göra. Faktiskt rätt skönt o inte veta att man måste göra massa saker. Bara njuta med barnen, kika på film kanske. För som sagt var så verkar ju inte vädret så lovande =( Men blir det uppehåll kanske vi tar cyklarna ner på byn en sväng!!Nu ska jag slänga in stripsena i ugnen, var någon som sa att det börjar ta sig där ute =) Kanske inte är grillen det är fel på =) Love you darling!! =)

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards