När små blir stora

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Therese Källström - 8 juni 2009 18:25

Ja gott folk!! Jag må då säga att drakbåtsfesten är ju så otroligt kul!! Jösses vad jag skrattade o drack =) Fast kan det bli så mkt annat än det när man har så trevligt sällskap. På vägen ner hade jag o mina tokiga grannar så skojsigt =) Skrattade åt det mesta =) Grannarna är väl för goa.


Hemma hos Johanna satt vi ute o drack o tjålade skit o höll på att frysa ihjäl, bruttorna satt ute medans jag fick lov att gå in till karlarna som satt o tittade på fotboll, jösses höll ju på att förfrysa i junimånad är det inte härligt?! Men trevligt var det. Kom hem vid 02,40 mitt i natta. Klev inte ur sängen förens 11 dagen där på. Undra ja varför det var så. Måste ha varit att dom spelade så hög musik i öltältet =) Har hört att man kan få huvudvärk då. Hihi. Tog mig hela dagen att dammsuga igår, tog ett rum lite då o då. Men nu är det klart.



Nemen vet ni?? Jag ska ha en bebis sovande hos mig den 11 juli =) Superkul. Hoppas jag =) Lilla Elsa ska sova hos oss då, ska bli mysigt att få låna henne. När hon kommer o ska sova här är hon 4 ½ månad gammal. Skruttfia!! Nä om man skulle ta o slänga sig i soffan o kika på tv, o somna till den =) Kram.......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards