När små blir stora

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Therese Källström - 19 juni 2009 13:16

Ja det slår då aldrig fel att det regnar varje j-vla midsommar.

Hur kul är det med allt regn?! FYYYYY

Jag har nyss kommit hem ifrån jobbet, är helt slut. Gud vad folk det har varit, sen var vi nog för lite folk som jobbade så vi hade häcken full att göra. Men allt går. Men det jag inte kan begripa o kommer aldrig någonsin att begripa är hur man tänker när man storhandlar på midsommarAFTON. Jag blir inte klok på hur folk tänker, ok om man måste kompletera något men att all dessa människor storhandlar, hm? Undra ja hur man tänker. 




Vi ska snart åka till mamma o pappa o vara med dom idag, pappa ska grilla så vi ska få massa god mat. Faktiskt skönt o slippa laga mat när man jobbat idag.

Imorgon då ska jag sova länge eller ja iaf till åtta halv nio, är helt slut som människa!! 





Tack för alla fina kommentarer!! Glad midsommar på er alla mina vänner!! Kramar

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards