När små blir stora

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Therese Källström - 10 juni 2009 08:33

Jag sitter här i all skönans ro o funderar på om vi ska ta o äta lite frukost, men barnen ligger i soffan o myser o kikar på pippi långstrump så det känns så dumt o slita upp dom, ä dom får komma o säga till när dom vill äta.


Ja idag ska jag ju jobba 12-21, det gör mig inget med tanke på vädret =( Det är som jag säger det kommer aldrig att bli någon sommar, =( Det är ju inte direkt varma junivindar ute snarare oktober vindar. Nä om inte sommarvärmen kommer snart då tror jag vi emigrerar ifrån Sverige på semestern. Då tror jag att vi bokar en sista minuten =) Vill verkligen inte ha så här kallt o ruskigt på min semester, fast o andra sidan så är det ju ett tag kvar till min semester börjar. Vecka 29 går jag på min. Dom första som går jobbar bara denna vecka, känns ju helt overkligt att det är semester nu redan. Bara o hoppas dom får fint väder, jag hade tidigt förra året o vi hade tyvärr bara fint 2½ dag på 3 veckor, kändes väl lite så där. 


Idag om jag hinner ska jag åka o kika på present till våran lilla Saga, våran goa grannflicka!! Hon fyller 4 år så vi ska på kalas på lördag. Ska bli kul. Är bara lite otäckt att tiden går så fort, våran Elias fyller ju snart 4 år han med, herre jösses vad tiden går. Nu ska jag slänga mig in i duschen o sen frukost!! Ha en bra dag. Tjing......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards