När små blir stora

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Therese Källström - 9 augusti 2010 17:32

Det är ingen vanlig dag för det är Elias fädelsedag, hurra, hurra, hurra! =) Grattis mamma o pappas prins på din dag. Stora killen fyller 5 år idag.


Tänk för fem år sedan: Började den 8 augusti vid 21 tiden, var bara att åka upp på förlossningen, Daniel kom dit när jag hade fullt värkarbete, kom väl upp strax efter tio. Hade trott att det skulle ta en evighet eftersom Ebbas förlossning var vedevärdig rent ut sagt. Brukar säga det, att jag inte dog när hon föddes då dör jag aldrig. Hur som haver så gick det fort med Elias. Börjar riktigt ordentligt vid elva sen är han född 02,32. Jösses, trodde inte det var sant när det var färdigt. Trodde inte det skulle gå så fort, trodde jag skulle få ligga ända in på morgonen. Förlorade mkt blod så jag fick åka rullstol, var inte kapabel till att gå =) Förlorade 800 ml blod, var lite småseg i kroppen då =) Men nu 5 år senare är dte glömt. Hade kalas igår för släkten o kompisar till båda barnen, då Ebba var borta när hon fyllde år. Så 10 barn var det här igår, fullt ös!! Lägger ut lite bilder på tårtorna jag gjorde o dukning. Allt flyter på här iaf =)


Grattis mamma, pappas älskling!!

  Ebbas bord =)   Elias bord =)   Mys med mammsen!   Finns det nå finare barn? =)   En fjärilstårta o en "vanlig"   Jag tog o bakade bullar oxå =)  

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards