När små blir stora

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Therese Källström - 12 augusti 2010 17:57

Jajemen idag har jag bakat thekakor =) Dom ser så goda ut, men nog måste jag erkänna att det är pinsamt att man inte kan få dom jämnstora när man har den utbildningen, pinsamt =) Jaja som smakar nog dessamma. Men ändå. Ska allt provsmaka en senare. Sitter här i min ensamhet, ska dock hämta barnen alldeles strax. Tur det blir dagis/fritids nästa vecka så vi får rutiner igen =) Normalt sett så har vi både ätit o duschat o sitter o kikar på bompa nu, men icke idag. Jösses =) Elias är o leker med Isac o Ebba är hos Linnea på gatan. Pappa Daniel är o grejar med nå innför morgondagen, hjärtat åker ju imorgon. Annars då?! Jo just ja, vill ni veta något galet =)


Här om dagen fick jag ett sms av en vän där det står: Finns ett ledigt jobb i bageri om du är intresserad. Självklart blev jag jätteglad att dom vill ha mig. Inte ofta man får ett jobb med posten. Men tyvärr så fick jag lov att tacka nej, är ju lite "tokiga" tider när man har småbarn. Måste bara poängtera att jag trivs superbra på mitt jobb. Tyckte det var lite kul eftersom det inte riktigt brukar gå till så =) Sen är det ju alltid kul att få jobba med det man är utbildad till, var ju därför jag gick den linjen. Men som sagt var så fick jag lov att tacka nej. Än en gång så trivs jag enormt bra på mitt jobb jag har. (Brukar kunna lätt bli missförstånd med saker o ting har jag lärt mig, om man inte uttrycker det tydligt) Ja, så ser det ut i mitt liv =) Nä nu ska jag hämta kidsen.......

Resultatet av mina thekakor =)

 

 

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards