När små blir stora

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Therese Källström - 13 augusti 2010 07:58

Då har mannen i mitt liv åkt =( Tycker det är helt världelöst när han åker iväg en hel vecka utan att man kan få tag på han. Jag blir ju lite nojig, tänk om det händer det en efter det andra. Men så kan man ju inte heller tänka. Jaja bara att hoppas veckan går fort. Barnen ligger o kikar på bompa i våran säng, o jag ska väl ta o göra mig i ordning så jag kan skjutsa barnen till mamma o pappa. Dom ska få vara med mormor o morfar idag, blir nog roligt för dom. Å jag ska jobba, men det kanske ni hade räknat ut =) Annars då, har väl inte hänt så galet mkt sen jag skrev igår =) Oj vad klockan rusar iväg när man sitter här, måste bädda alla sängarna, äta fukost o göra mig i ordning. Tur barnen är så stora så dom klär sig själva o fixar sig. Rätt skönt o ha "stora" barn. Just nu väntar vi på bebis så jag tror jag smäller av snart, han kommer ju aldrig, visselogen är det 1 vecka kvar men ändå. Jannike!! Nu tar du o rör på dig mkt så han vill komma ut till sin favorit Therese =) Nä nu lär jag göra ett ryck så vi slipper stressa. Ha en bra fredag!! Kramiz.......

Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards