När små blir stora

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Therese Källström - 27 augusti 2010 08:32

Så väntar vi fortfarande på lille Filip som tycks ha det väldigt bra i mammas mage =(

Nu vill vi ha bebis =) Kom nu min vän!!


(Jannikes bebis alltså, skulle ha kommit i lördags men han har tydligen inge bråttom han heller)

Av Therese Källström - 27 augusti 2010 08:23

Tänk vad glad man kan bli över att läsa kommentarer =) Var in o kikade på vad jag hade skrivit för ett år sedan o vipps så hade jag fått en kommentar där, bara så där. Där Jannike hade skrivit vilken bra vän jag är o hur mkt hon tycker om mig mm. Det är väl ändå en sann vän =) Som verkligen talar om vad hon känner bara så där. Å det blir liksom o pirra i hela mig över vilka bra vänner jag har. Sånt gör mig så glad. Tack för att ni finns!!



Ja o vi har väl i vanlig ordning lämnat donnan i skolan, hon ska åka med skolan till badhuset varje fredag 10 gånger framöver nu. Dom ska lära sig simma, så Ebba har ju lite extra tur, får hon träna mera. Hon gick ju på simskolan förra året, 25 gånger tror jag det var. Så det passade ju perfekt för hennes del =) Jag ska ta o få i mig lite frukost, brukar dra ut på det på fredagr då jag inte har lunch förens 13,45 =( Min mage hinner ju dö innan dess =( Lite sent o gå tycker jag, men mitt schema ser ut så.



Igår var jag o kidsen till kupolen för att köpa höstskor till dom, hösten kom ju med stormsteg. Ingen direkt värme nå mera. Skulle även ha fodrarde gummistövlar till dom. Allt till Elias hittade vi men till Ebba fanns det bara gummistövlar, så det var bara att dra vidare till ludvika o där fanns det men betydligt dyrare, Elias skor kostade 199 kr o Ebbans 400, det är lite skillnad. Visst hennes var ju vattentäta osv men ändå. Men nu har dom allt, det är skönt. Å Elias vinterkläder är klara, bara skor kvar o Ebba ska väl ha en uppsättning till sen är det bara skor kvar där med. Pengarna rullar på så fint.... Nä om man skulle ta o få i sig något o åka o lämna lilleman. Ha en bra dag!!



Presentation


Här inne hittar ni mig Therese, som försöker att vara en bra mamma, fru, dotter, vän, arbetskamrat! Man har så mycket krav på sig här i livet, men försöker göra det bästa för alla!

Omröstning

Vilken uppfattning har du om mig? Känner jag dig som läser min blogg? =) Det är svaret när jag ser resultatet =)
 Snäll, positiv, glad
 Sur, grinig, tråkig
 BITCH! Rent av. =(
 Gör mkt för att hjälpa andra.
 Tänker många gånger på alla andra utom mig själv!
 Alldaglig

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Therese


Ovido - Quiz & Flashcards